Ευγενική μου... παρ-άνοια

Ευγενική μου... παρ-άνοια
http://par-anoia.blogspot.com

Αγγέλων Πολιτεία

Αγγέλων Πολιτεία
http://aggelonpoliteia.blogspot.com

Πολιτική Εφημερίδα Γνώμης

Πολιτική Εφημερίδα Γνώμης
"ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ"

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

Προσευχή...

Η θάλασσα είναι απύθμενη λένε, μα η θάλασσα του χάους και του σκότους έχει πάτο. Κι εγώ τον έφτασα. Δε ζητώ ανέλκυση, ούτε σωσίβιο. Ζητώ συγχώρεση, από την ψυχή μου κυρίως κι από κείνους που πρόσβαλα. Γονυπετής εκλιπαρώ για την συγχώρεση και με θράσος ανείπωτο, ζητώ βοήθεια. Η σιωπή, αιώνιος σύντροφός μου, στα τριάντα έξι χρόνια του χοντρού κορμιού μου και στα βάθη του χρόνου που μετρά η ταλαίπωρη ψυχή μου. Οι λέξεις τούτες προσευχή και ξεγύμνωμα της ασχήμιας μου. Εσωτερικής κι εξωτερικής. Ικεσία κι ευχή. Σε σας που πρόσβαλα κι ακόμα προσβάλω με την άρνησή μου. Την άρνηση να «δω» με τα «μάτια» της ψυχής. Να «δω» αυτό που κατά βάθος ξέρω. Ζητώ λύτρωση, κι αν είναι ο θάνατος αυτή, τότε, τότε με το καλό να έρθει. Και να ξαναγεννηθώ, σε άλλο άσχημο κορμί αλλά με φωτεινή την ψυχή μου. Συγνώμη, σας ζητώ και βοήθεια.

3 σχόλια:

pandiony είπε...

τι έγινε ρε γαμώτο? δεν νομίζω να άργησα πολύ..
τι κάνεις assiz?

Amelhassiz είπε...

Άργησες, άργησες!:-)

Καλά είμαι pandiony, εσύ; Χρονια πολλά κιόλας!

pandiony είπε...

..κάλύτερα αργά παρά ποτέ!
αφού είσαι οκ, ησύχασα